Osa kolmonen "pitkän tauon" jälkeen olkaas hyvä :)

"Tuuli tuule sinne missä muruseni on
Leiki hetki hänen hiuksillaan
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin
Kerro, häntä ootan yhä vaan"

Seuraavat päivät menivät yhdessä sumussa. Menneisyyden muistot ryöppyivät Janicen mieliin. Hän ei tiennyt miten selvitä tästä. Yksi oli kuitenkin voimakkain näistä.

"Isä! Olen kotona! Missä äiti?" Janice juoksi portaat ylös ja ryntäsi vanhempiensa huoneeseen. Siellä hän näki vain vähäpukeisen naisen ja hänen isänsä. "... isä?" Janicen isä yritti turhaan selitellä mitään, Janice oli aivan järkyttynyt. "Toivon että kuolisit, minä vihaan sinua."  Sen jälkeen hän ei nähnyt isäänsä. Vuosien ajan hän syyllisti itseään tästä tilanteesta. Aikaa meni myös siihen, että hän pysyti jälleen luottamaan miehiin.

Janice ei tuntenut itseään terveeksi, aamupahoinvoinnit ja nukahtelut sinne sun tänne saivat hänet lähtemään lääkäriin. Uuvuttavan matkan jälkeen hän oli perillä.

"Janice Wood? Hill ottaa teidät pian vastaan... Ja entäs teidän nimenne?", hoitaja sanoi ja alkoi heti ottamaan uutta potilasta vastaan. "Mutta min..." ja samassa kuului möreä miehen ääni: "Janice Wood!"

"Janice Wood, olettaisin? Minä olen Mark Hill ja toimin lääkärinänne tänä päivänä. Istukaa vain, aloitetaan peruskysymyksillä.."

Pitkän ajan kuluttua Mark sanoi lopputuloksen. "Mitä?!" Janice huudahti. "Kyllä kuulitte oikein. Haluatteko että varaamme tarkistuskäyntejä tulevaisuuteen? Elämästä saattaa tulla kertaheitolla raskaampaa, jos ei ole jotain keneen tukeutua nyt",  Mark ohjeisti. Janice kuunteli vain järkyttyneenä kuulemaansa, kiitti ja lähti. "Ei voi olla totta, ei voi olla totta!", hän ajatteli mielessään kävellessään kotiin.

Janice näppäili tutun numeron puhelimeeseen."Janne", kuului Janicen korvaan. Huultaan purren hän sai sanottua: "Minä täällä" pienen tauon jälkeen hän jatkoi: "Olen raskaana, ja sinä olet isä."

 

Joo, nyt tuli lyhyt, anteeksi siitä :) itse peluu-vaiheessa oon paljon paljon edempänä tätä, varmaan kaks osaa. Pitää nyt saada kirjotettua että voi pelata ihan mielenrauhan kanssa :D On se aika saikkuuta välillä taistella kuvien kanssa.